Yrityskaupat voivat olla keskenään hyvin erilaisia ja monivaiheisia, mutta yksi asia niitä yhdistää. Se, että se vaikuttaa kaupan osapuolena olevien yritysten kulttuuriin.
Yrityskaupoissa on kriittistä huolehtia taloudelliset ja rahoitukselliset seikat, mutta vain niihin keskittymällä lopputulos ei välttämättä ole onnistunut. Organisaatiokulttuuri on sitkeä, väistämätön osa muutosta, jota ei voi ohittaa.
Webinaarissa kiteytämme, millainen prosessi yrityskaupan läpivienti on ja mitä se vaatii osapuolilta. Lisäksi otamme näkökulmaksi sen, miten kulttuuriin panostaminen nostaa kaupan arvoa.
Webinaarissa käsiteltäviä aiheita
- Yrityskauppaan valmistautuminen
- Neuvottelut ja kaupan loppuunsaattaminen
- Miten välttyä sudenkuopilta
- Miten kulttuuria työstetään yrityskaupan eri vaiheissa
- Kulttuurinen DD ja integraation onnistumisen edellytysten varmistaminen
- Backcasting-skenaariotyöskentely vision asettamisessa
- Integraatioprosessi työntekijäkokemuksen näkökulmasta
Milloin: Keskiviikkona 16.11. klo 10-11
Missä: Zoom. Webinaari on maksuton.
Kenelle: Yrityskaupan molemmille osapuolille ja aiheesta kiinnostuneille.