HR Legal on kehittyvä kasvuyritys ja missionamme on rakentaa parempaa työelämää ja tehdä työelämästä työelämystä. Kasvun ja mission toteutumisessa on keskeisessä roolissa erinomainen työntekijä- sekä asiakaskokemus. Kasvamme ja kehitymme yhdessä asiakkaidemme kanssa ja tämän yhteyden syventämisessä on Hanna Siepillä asiakaskokemusjohtajana jatkossa merkittävä rooli.
Hanna on koulutukseltaan palvelumuotoilun MBA ja hänellä on monipuolinen kokemus liiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hanna on aiemmissa työrooleissaan, esimerkiksi toimitusjohtajana, hyödyntänyt HR Legalin palveluita ja vuoden 2023 hän toimi HR Legalin hallituksessa.
Asiakaskokemusjohtajana Hanna varmistaa, että HR Legalin myynti, markkinointi ja asiantuntijapalvelu muodostavat asiakaslähtöisen kokonaisuuden. Hannalle asiakaskokemusjohtajan roolissa, HR- ja työsuhdejuridiikkapalveluita tarjoavassa yrityksessä, yhdistyy monta mielenkiintoista ja tärkeää asiaa.
– Asiakaskokemus on aihealue, jonka parissa on antoisaa työskennellä ja se on jopa intohimoni. Myös HR-asiat ovat minulle tärkeitä. Olen tehnyt työurani kasvuyrityksissä liiketoiminnan kehitystehtävissä ja tiedän kokemuksesta, että kehittyvä ja kasvava yritys tarvitsee kyvykkään HR:n.
Asiakaskokemuksen kehittämisessä Hanna korostaa yhdessä tekemisen tärkeyttä.
– Odotan innoissani yhteistyötä henkilökunnan ja HR Legalin asiakkaiden kanssa – on hienoa päästä mukaan ratkaisemaan asiakkaidemme kasvu- ja kehityshaasteita HR-palveluiden keinoin.
Toimitusjohtajamme Nina Meincke odottaa tulevaa mielenkiinnolla.
– Hannalla on erinomainen tausta tähän rooliin työkokemuksensa kautta sekä siitä näkökulmasta, että hän on tutustunut palveluihimme aikaisemmin asiakkaan roolissa sekä hallituksemme jäsenenä. Tunnelmat ovat innostuneet, odottavaiset ja hieman jännittyneetkin – mitä kaikkea Hanna saakaan aikaan?